Administration og drift
Niki Kathrine Gøtsche Andersen
AdministrationschefAdministrationschefen har med reference til Rektor det overordnede ansvar for institutionens administration og udgør sammen med Rektor, Prorektor og Kunsthalsdirektøren institutionens øverste ledelse.
Administrationschefen har desuden det overordnede personaleansvar for alle teknisk-administrative medarbejdere i sekretariat, studieadministration og driftenhed. Blandt administrationschefens hovedopgaver kan nævnes: økonomistyring, resultatkontrakt og årsrapportering, løn- og personale administration, juridiske sager og bygningsdrift.
Maiken Michelsen
HR og OrganisationsudviklingAnsvarlig for HR-området, jura samt organisationsudvikling. Sekretær for Samarbejdsudvalget.
Anne Sckotz
LedelsessekretærServicerer rektor og administrationschef gennem mødeforplejning samt ledelsesstøtte til administrative opgaver, herunder kalenderstyring. Er endvidere journalansvarlig, forestår Inventarkontrol, legathåndtering samt bistår ved rekruttering af nye medarbejdere. Sekretær for Aftagerpanelet og ansvarlig for Statens Uddannelsesstøtte.
Lea Kyndrup
Kommunikations- og projektansvarligAnsvarlig for Billedkunstskolernes interne og eksterne kommunikation.
Susan Kristensen
StudiesekretærStudiesekretær for Bacheloruddannelsen og Laboratoriet for Kunstens Forskning med ansvar for de administrative opgaver i forbindelse med undervisningens tilrettelæggelse og afvikling.
Lena Rodgers
StudiesekretærStudiesekretær for MFA-uddannelsen med ansvar for de administrative opgaver i forbindelse med undervisningens tilrettelæggelse og afvikling. Sekretær for Skolerådet.